Friday, November 25, 2016

Last Day

 Pic kredit fb Genius Aulad Nilai

Baju pun dah nampak singkat lengan... hehehhe

Last day di Genius Aulad... Last day jugak menyarung uniform Genius Aulad... Setiap hari di sinilah dia menimba ilmu (jika tak ponteng..huhuhu).. di sini juga dia mengenal kawan2 seusia... di sini jugak dia memberikan saya seribu pengalaman dan pengajaran yg memberikan ilmu pada anak2 perlukan kesabaran yg cukup maximum... bukan sahaja dari segi mental.. malah fizikal..(setiap anak tak sama ragamnya) Aqil Naufal bukanlah seorang budak yang mudah ke sekolah (saya tak anggap itu satu beban atau menyusahkan...) tapi saya lebih merasakan itu satu dugaan dan lebih jugak pada tanggungjawab utk saya membesarkan anak ini... kerana perjalanannya masih jauhhhh... masih banyak liku-liku dan cabaran yg lebih besar akan dia temui...

Ikhlas.. saya cukup bangga dengan tenaga pengajar di sini... Alhamdulillah... saya tak mengharapkan harapan setinggi gunung pada anak ini... saya cuma mengharap dia boleh sebaris dengan anak2 yang sebayanya... itu sudah cukup memadai... Alhamdulillah... dia mampu..dan saya tak pernah menyangka pencapaian yang dicapainya di sini cukup membuatkan saya dan guru-gurunya rasa kagum... Dia manja tapi dia cukup kuat... saya tahu itu..sebab dia anak saya... saya yg tahu di mana tahap dia dlm melakukan sesuatu perkara.... detail pencapaian Aqil Naufal saya ada tulis di blog...

Hari ini sedar tak sedar... adalah hari terakhir dia di sini... saya yg menitikkan airmata bila meninggalkan bangunan sekolah ini... tiada lagi aksi drama pagi2 yang akan saya lalui di sini... Terima kasih pada Puan Suraya owner Genius Aulad Bandar Baru Nilai... sangat positif orangnya... memberi semangat dan harapan yg tertunai jua akhirnya utk anak2 pelajarnya... terima kasih tak terhingga jugak untuk Guru Kelas 6 Istanbul Teacher Shuhada, terlalu byk akak terhutang budi pada Shuhada.. yg tak pernah penat hari2 melayan Aqil Naufal yg paling banyak ragamnya dari anak2 lain... hanya allah yang mampu membalasnya... terima kasih pada Teacher Nor, Teacher Safura, Teacher Raziah.. dan ada Teacher yg telah bertukar jugak... Tiada apa di dunia ini yg mampu membalas jasa korang semua dalam mendidik anak2 ini... minta halalkan ilmu yg telah diberikan selama setahun ini... doakan semoga Aqil Naufal sukses.. membesar dengan sihat dan bijak... menjadi anak yg berjaya dunia dan akhirat... Insyallah... Terima kasih Team Genius Aulad Bandar Baru Nilai... Ikhlas dari hati ..akak bagi 10 bintang dari 10 bintang utk korang semua...

Nota : Jumpa lagi Ahad ni di USIM utk Little Ihtifal & Showcase 2016 semoga semuanya berjalan dengan lancar insyallah..

No comments: