Saturday, July 14, 2012

Popia Crispy @ Tesco Nilai

Anak bujang saya tidur...
Anak dara saya duduk kat bawah tengok tv setelah dimarah kaw2 oleh mamanya 
yang garang cam harimau bintang... hahahha....
Agaknya dia tak berani nak naik atas kacau saya ngan adik dia kot....
Sebab tu dah satu jam saya kat atas ni dia tak naik2...
Kalau tak jangan harap saya nak duduk kat atas ni dengan tenang...
Dasar dapat mak garang...hahahaha....
Saya curi masa sikit tuk update blog...
Saje nak share citer pasal Popia Crispy Special kat Tesco...
Dah dua kali saya makan... memang sedap ya amat...
Pada tekak sayalah... kena ngan selera saya....
Dua ketoi tu murah je RM4.50 rasanya... Yang biasa RM3.50
Murahkan....



Nampak kecik tapi besar sebenarnya...
Memang kenyang makan dua ketoi tuh....


Inti dia memang sangat meriah...
Ada timun, lobak n telur... pastu ada satu benda alah tak tahula dia cam crispy2 gitu...
Tak sure lah apa benda... n satu lagi saya rasa sengkuang kot... cam lemak2 manis gitu..
Sesapa penggemar popia leh try... kat tempat lain saya tak tahu... sebab saya ni bukan jenis orang suka jalan-jalan cari makan.. so mana dekat ngan umah saya jekla saya makan pun...hehehehhe...
Sapa nak leh pegi Tesco Nilai... Rasanya kat food court tu kedai no.2 dari kiri...







2 comments:

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

Klu p tesco nk usha baju rizalman huhu

Puteri Satu said...

kay... rizalman tu sape? hahahahha... designer terkenal tu ke...??? ntah tak tahu plak akak ada baju rizalman kat tesco tuh....huhuhu